زبان

کاربران

پاسخ به پرسش‌های مربوط به نحوه کار با پلی فود


چگونه اپلیکیشن پلی فود را نصب کنم؟

برای نصب اپلیکیشن پلی فود در سیستم های اندروید و IOS می توانید از لینک های اشاره شده زیر استفاده کنید :

نصب از Sib App - نسخه iOS

نصب از Google Play store

نصب از Cafebazaar


ورود و عضویت در پلی فود به چه صورت می باشد؟

برای شروع شما باید عضو پلی فود باشید، اگر هنوز عضو پلی فود نشدید در صفحه اصلی سایت روی گزینه " ورود/عضویت " کلیک کنید و در صفحه جدید گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و بعد مشخصات خود را وارد کنید و در آخر روی گزینه " ثبت نام " کلیک کنید حالا شما عضو پلی فود هستید.


مراحل سفارش غذا از پلی فود از جستجو تا پرداخت به چه صورت می باشد؟

مرحله جستجو و انتخاب غدا :

با وارد شدن درسایت پلی فود و یا باز کردن اپلیکیشن پلی فود می توانید از گزینه "جستجو خودکار بر اساس استان و شهر" برای دیدن رستوران های اطراف خود استفاده کنید و بعد از پیدا کردن رستوران مورد نظر وارد منو شده و با کلیک کردن روی هر گزینه آن مورد را به سبد خرید خود اضافه کرده و در ادامه برای اصلاح سفارش خود در قسمت سبد خرید سفارش را مرور کرده و روی گزینه " ثبت سفارش" کلیک کنید.


انتخاب آدرس : 

در صفحه جدید می توانید آدرس محل حضور فعلی خود را با جزئیات وارد کنید و یا از لیست آدرس های ذخیره شده یکی را انتخاب کنید و در انتها روی گزینه " انتخاب نوع پرداخت" کلیک کنید.


پرداخت :

در صورت داشتن امتیاز در پنل کاربری خود از فاکتور نهایی کسر میگردد و با تکمیل فرآیند خرید منتظر باشید تا سفارش خود را دریافت کنید.


مبلغ سفارشم را به چند روش می توانم پرداخت کنم؟

شما هم می توانید در مرحله پرداخت سفارش از روش پرداخت اینترنتی استفاده کنید و یا پرداخت هنگام تحویل 


آیا با خرید از پلی فود هزینه بیشتری پرداخت می کنم؟

تمام قیمت ها در پلی فود مطابق با آخرین بروزرسانی قیمت منو در داخل رستوران می باشد و با وجود جشنواره ها، مسابقات، تخفیف ها و مزایای موجود در پلی فود برای مشتریان دائم، نه تنها هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید بلکه به مراتب هزینه های شما برای سفارشات غذا کمتر از گذشته می باشد.


از جشنواره ها، مسابقات و تخفیف های گروهی پلی فود چطور با خبر بشم؟

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام پلی فود از اخبار و تخفیف ها باخبر باشید 

https://t.me/playfood

و همین طور برای با خبر شدن از فعالیت ها و مسابقات پلی فود ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

http://Instagram.com/playfood.ir


در صورت تاخیر در دریافت سفارش غذا چه کار کنم؟

بعد از ثبت سفارش، یک نوتیفکشن که در صورت تاخیر در سفارش و بیشتر شدن زمان تحویل از مدت تعیین شده می توانید از طریق لینک موجود در این پیغام این مسئله را گزارش کرده تا تیم پشتیبانی در همان لحظه شروع به پیگیری کنند.


از کد تخفیف چگونه استفاده کنم؟

بعد از ثبت سفارش و در مرحله پرداخت در هر دو کادر مخصوص به پرداخت از حساب کاربری و پرداخت اینترنتی می توانید روی گزینه " کد تخفیف دارید؟ " کلیک کرده و کد تخفیف خود را وارد کنید تا از مبلغ مورد نظر از کل فاکتور سفارش شما کسر بشود.


آیا امکان استفاده از دو یا چند کد تخفیف با هم در یک سفارش وجود دارد؟

خیر، شما برای هر سفارش فقط می توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید.


آیا امکان استفاده از کد تخفیف همراه با تخفیف کلی رستوران وجود دارد؟

خیر، شما می توانید به صورت جداگانه از کد تخفیف خود در زمانی غیر از زمان جشنواره ها استفاده کنید.


چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدم؟

امکان لغو سفارش فقط تا قبل از دریافت نوتیفکشن تایید سفارش شما امکان پذیر است، اما برای تغییر سفارش اگر زمان زیادی از لحظه ثبت سفارش شما نگذشته باشد و یا سفارش وارد مرحله پخت نشده باشد می توان سفارش را تغییر داد.


در صورت لغو سفارش چقدر طول می کشد تا پول به حساب من بازگردانده شود؟

به محض لغو سفارش به هر دلیلی مبلغ پرداختی شما به حساب کاربریتان بازگردانده می شود تا بدون اتلاف وقت قادر به ثبت سفارش دیگری باشید، در صورت تمایل می توانید از طریق چت آنلاین با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب بانکی شما واریز شود، در نظر داشته باشید که واحد مالی پلی فود در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل می باشد و در صورت بروز مشکل و درخواست شما مبنی بر واریز مبلغ به حساب بانکی شما در طول این دو روز مبلغ پرداختی شما در حساب کاربری شما خواهد ماند و در روز شنبه هفته بعد به حساب بانکتان واریز می شود.


آیا می توانم در یک سفارش از منو چند رستوران سفارش بدهم؟

متاسفانه در حال حاضر فقط می توانید سفارش خود را از یک رستوران انتخاب شده ثبت نمایید.


اگر غذا مشکل داشت باید چه کار کنم؟

در صورتی که به هر دلیلی غدای دریافتی شما با سفارشتان مطابقت نداشت (غذای ارسالی اشتباه بود، کمتر بود،نوشابه برایتان ارسال نشده بود و مواردی از این قبیل) به وسیله چت آنلاین به تیم پشتیبانی پلی فود اطلاع دهید تا این امر را پیگیری کنند و رستوران غدا را تغییر داده یا سفارش را لغو نماید، در صورت غیر عادی بودن کیفیت و یا ظاهر غذا یک عکس از غذایی که تحویل گرفتید بگیرید و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید تا پلی فود این مشکل را راحتتر پیگیری کند، بدیهی است در صورت خوردن غذا پلی فود هیچ مسئولیتی در قبال این اشتباه نخواهد داشت.


آیا همیشه قیمت منو داخل رستوران با قیمت منو پلی فود یکسان است؟

قیمت منو هر رستوران توسط تیم پلی فود به صورت روزانه به روز رسانی می شود و با منو رستوران مطابقت کامل دارد و در برخی مواقع با توجه به تخفیف ها و جشنواره ها ممکن است قیمت منو در پلی فود کمتر از قیمت منو داخل رستوران باشد.


آیا می توانم از تمام رستوران های موجود در پلی فود سفارش بدهم؟

پس از جستجوی خودکار و یا جستجو محل مورد نطر شما می توانید از تمام رستوران هایی که پلی فود به شما پیشنهاد کرده در همان محلی که جستجو کردید سفارش بدید حتی اگر رستورانی در نزدیکی شما نباشد ولی پلی فود در محل شما آن را پیشنهاد کرده باشد به این مفهوم است که منطقه شما تحت پوشش رستوران است، بدیهی است اگر شما در منطقه ای مانند منطقه 8 باشید پلی فود هیچ رستورانی از منطقه 22 به شما پیشنهاد نخواهد کرد.


چگونه می توانم رستوران های اطرافم را ببینم؟

شما در وب سایت پلی فود می توانید به سه روش جستجو خودکار براساس استان و شهر مربوطه تمام رستوران های اطرافتان را مشاهده کنید.


در صورت فراموشی رمز عبور چه کار کنم؟

وارد قسمت " ورود/عضویت " بشید (اگر در حساب کاربری خود هستید در این قسمت اسم شما نوشته شده که در این صورت باید از حساب کاربری خود خارج شده و دوباره روی گزینه " ورود/عضویت " کلیک کنید.) روی " رمز عبور خود را فراموش کردم " کلیک کنید، در صفحه جدید ایمیل  خود را وارد کرده و بعد از آن کد ارسالی که برای ایمیل شما ارسال شده را در کادر مخصوص وارد کنید و رمز عبور جدید خود را در کادر های بعدی وارد کنید و در انتها روی گزینه " تغییر رمز عبور " کلیک کنید، حالا با رمز عبور جدید در حساب کاربری خود هستید.


چگونه اطلاعات خرید قبلی خود را ببینم؟

کافی است وارد حساب کاربری خود شده و قسمت " تاریخچه سفارش " را انتخاب کنید، در این قسمت هم می توانید سفارش ها و هم پرداخت های گذشته خود را بررسی کنید.


آیا امکان ذخیره چند آدرس مختلف در یک حساب کاربری وجود دارد؟

.بله، شما با ذخیره چند آدرس مختلف در حساب کاربری خود می توانید در هر سفارش آدرس محلی که حضور دارید را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید


مدیران رستوران

پاسخ به پرسش‌های مدیران رستوران

چگونه می‌توانم در پلی فود به عنوان رستوران شروع به فعالیت کنم؟

برای شروع به فعالیت می‌توانید از طریق گزینه ثبت رستوران که در صفحه اصلی و پایین ترین نوار وب سایت موجود می باشد مشخصات خود و رستوران را کامل کرده و برای ما ارسال کنید تا برای شروع همکاری با شما تماس بگیریم. اگر قادر به ثبت درخواست به این روش نیستید می‌توانید با شماره تلفن‌های ....................................... و .......................................... و ........................................... تماس تحاصل کنید.


شرایط و ویژگی رستوران‌هایی که با پلی فود همکاری دارند به چه صورت است؟

پلی فود  با رستوران‌های متنوع از نظر سبک غذا در هر نقطه از ایران که دارای سرویس ارسال مناسب، پرسنل کافی و مجرب برای دریافت و ارسال به موقع و بی‌نقص سفارش باشند، آماده همکاری است.


آیا برای عضویت در پلی فود باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

خیر، عضویت در پلی فود در حال حاضر رایگان است و با تکمیل مراحل ثبت رستوران شما می‌توانید همکاری خود را با ما شروع کنید.


مشترک شدن در خبرنامه ما